Sjoerd uit
Top service! Alles volgens afspraak ben dik te vreden
Erwin Rooijakkers uit Helmond
Was zeer aangenaam ik vind alleen de extra kosten een op de rekening een beetje onduidelijk t.o.v de afgesproken prijs maar verder echt goed auto rijd weer als nieuw Groetjes Erwin
Pavlovic uit Groningen
Super lieve mensen
adriaanse uit Amsterdam
snelle reactie, vriendelijke medewerkers, ga zeker nog een keer terug
Ligtenberg uit Amsterdam
Goede service, snelle reactie. Alleen auto werd op het nippertje nog gehaald.
Ron Droog uit Amstenrade
goed
J.H. Wertien uit Zeewolde
Nette onderhoudsbeurt en vervanging van distributieriem voor een heel aantrekkelijke prijs. Zeker de moeite waard om de volgende beurt weer langs te gaan.
Martens uit Bergen (NH)
Goede service bij klantvriendelijk bedrijf. Zo doe ik het de volgende keer weer!
Wassens uit Julianadorp
Auto zo goed als nieuw weer! Super blij mee!
Onno Lindeman uit Hilversum
Geachte Service Right De medewerker die ik telefonisch heb gesproken was 1, vriendelijk. 2, luisterde goed naar mijn vraag. 3, heb snel gehandeld. Nu over de garagebedrijf, Autobedrijf De Keizer te Almere. Mijn auto zou voor een nieuwe koppakking gaan ( dat vermoede ik dat deze stuk zou zijn ) heb me auto toch maar zelf er heen gebracht en daar nog wat vragen neer gelegd. De volgende dag werd ik gebeld dat ze me auto hebben nagekeken en onderzocht als het echt de koppakking zou zijn, ze vertelde mij dat het niet me koppakking is maar iets anders, ze gingen verder op onderzoek uit en kwamen uit dat het waarschijnlijk vervuiling in de motor is, Ze hebben wat schoon gemaakt kon worden schoon gemaakt, en naar mijn goed keuring een grote beurt gedaan. Ze belden me terug dat de auto klaar was en dat ze wat extra hebben gedaan, en waar ik van op keek was dat ze me auto gewassen en stof gezogen hebben dit vindt ik nou echt verrassent dat gebeurd volgens mij niet veel. Even een cijfer voor een paar dingen 1, vriendelijkheid 9. 2, netheid van de werk plaats 8,5 ( en dat tijdens werkzaam heden heb wel anders gezien bij andere ). 3, surfers 9 ( het brengen en hallen naar station en natuurlijk het wassen van mijn auto ) 4, advies en oplossingen geven 8,5 Eindoordeel is een 8,75 dit vindt ik een nette score. Ik hoop dat u dit ook even door geeft aan de deserterende garage wil door geven, dat ze zo door moeten gaan op naar de 10 😊 Met vriendelijke groet Onno Lindeman
Stap 1
Selecteer op onze website uw electronica reparatie & u ziet direct onze voordeelprijs.
Stap 2
Kies een datum en de reparatie die u wilt uitvoeren op uw elektronische apparaten.
Stap 3
Uw electronica is in goede handen bij een van onze erkende elektronica bedrijven bij u in de buurt.
Al meer dan 900 elektronica reparateurs zijn landelijk aangesloten bij Vandaag Elektronica
Gratis landelijk ophalen en afleveren vanuit huis of werk
Levenslange garantie
Alle reparaties worden uitgevoerd door erkende elektronica specialisten met het ICT keurmerk
Gratis diagnose voor al uw elektronica reparaties