Elektronica Vandaag Reviews

Bouwhuis uit Maurik

correct bedrijf

Kuiper uit Zegge

Alles zoals overeengekomen en een net bedrijf

Ronald van Weijjen uit

Prima diagnose gesteld en probleem opgelost.

Fien Van bergen uit

Goede eerste ervaring. Garage was ook fijn. Enige onduidelijke is hoe het zit met betaling. Er staat namelijk dat het later wordt betaald aan de garage maar er wordt niks gevraagd of de reparatie naar wens was o.i.d. Zodat het geld overgemaakt kan worden.

S Sparenberg uit

Super service. Het bedrijf was Garage Zwanenburg - Vakgarage FAMO. Ze hebben mijn auto in de loop vd dag opgehaald en weer op tijd teruggebracht. Zou het zo aanbevelen en garage FAMO specifiek!

r. van dongen uit Zevenhuizen

Mijn vaste zendingen lopen allemaal via Vandaag. Tot nu toe verloopt alles prima en ben uiterst tevreden.

Wout van Hoogenhuizen uit Schagen

Vriendelijk, korte wachttijd

Beernink uit Bladel

zeer goede service, zelfs 2x langsgeweest om auto af te halen (misverstand)

â??t Hoen uit Arnhem

Onderhoud keurig uitgevoerd. Helaas had de auto meer problemen dan verwacht, maar ook deze zijn in onderling overleg keurig en vlot opgelost.

Dingemans uit Standdaarbuiten

Prima

BEKIJK & BOEK

Stap 1

Selecteer op onze website uw electronica reparatie & u ziet direct onze voordeelprijs.

Stap 2

Kies een datum en de reparatie die u wilt uitvoeren op uw elektronische apparaten.

Stap 3

Uw electronica is in goede handen bij een van onze erkende elektronica bedrijven bij u in de buurt.

BEKIJK & BOEK

Waarom Vandaag Elektronica?

Al meer dan 900 elektronica reparateurs zijn landelijk aangesloten bij Vandaag Elektronica

Gratis landelijk ophalen en afleveren vanuit huis of werk

Levenslange garantie

Alle reparaties worden uitgevoerd door erkende elektronica specialisten met het ICT keurmerk

Gratis diagnose voor al uw elektronica reparaties

Acties bij Elektronica Vandaag

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.

Oke